مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید .

مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید

مزایای استفاده از اپلیکیشن موبایل در کسب و کار

 

معرفی ماهر مارک
یکی تکنیک های فروش خوب طراحی اپلیکیشن اندروید این میباشد که اسم مارک شما تبدیل به نامی آشنا برای مشتریان باشد و آنان این اسم را به خیال بسپارند. او‌لین گام در جذب مشتری و مهم‌ترین استراتژی تبلیغات در فاز نخستین، معرفی ماهر مارک میباشد. برنامه تلفن همراه یکی ماهر ترین و تخصصی ترین شیوه های باخبر سازی مارک میباشد. با به کار گیری از نرم افزار شما می‌توانید ویترین مغازه خویش را به راحتی در گوشی مشتری خویش به اشتراک نهاده و او‌را با تک تک تولید ها خویش و خصوصیت های آن‌ها آشنا سازید. نکته جذاب اعتنا این میباشد که هنگامی مشتری به صورت مداوم لوگوی شما‌را روی برگه گوشی خویش ببیند، اسم مارک شما در خیال و خاطر وی تثبیت گردد.

بازاریابی بدون واسطه و ماهر
نرم‌افزار ها تجهیزات جالبی را در دست شما قرار میدهند، به صورت نمونه مخاطب شما قادر است جدیدترین طرح های تخفیفاتی شما‌را در نوار اعلان موبایل خویش ببیند و همین نوتیفیکیشن موجب گردد تا وی وارد برگه اپلیکیشن خواهد شد و از جزئیات تخفیف باخبر گردیده و مبادرت به خرید کند اپ این قابلیت و امکان را می‌دهد که هر مشتری بازاریاب مارک شما گردیده و کارانه خویش را به طور اعتبار اخذ کند و این یک کدام از شایسته ترین راه‌های بازاریابی میباشد.

برقرای رابطه مجاورت با مشتری
تولیدها نو رسید، 20 درصد تخفیف ویژه برای سه روز، مشتری گرامی تولدتان خجسته، به دو نفر نیروی کاری زبده نیازمندیم و ... . اینها یک‌سری مثال از پیام هایی میباشد که شما با به کار گیری از برنامه میتوانید برای تعداد اکثری از یوزرها خویش ارسال فرمائید و رابطه تان را با آن ها مجاورت خیس نمایید. صرف لحاظ از اینکه چه فرآورده یا این که خدماتی عرضه می کنید، مشتریانتان می بایست راهی برای رابطه با شما داشته باشند. این رابطه مجاورت موبایلی یکی شایسته ترین و تاثیر گذارترین طرق بازاریابی دیجیتال یا این که دیجیتال مارکتینگ میباشد.

دسته بندی مشتریان و تشکر ویژه از طلائی ها
توسط اپ تلفن همراه می‌توانید مشتریان خویش را دسته بندی نمائید. این دسته بندی قادر است بر طبق سواق خرید، جنسیت، سن و سال آنان و ... انجام شود. با به کارگیری از این خصوصیت گرانبها میتوانید تبلیغات خویش را هدفمند فرمایید. از مشتریان طلائی خویش که بیشترین خرید را از شما داشته اند سپاس فرمایید و بررسی خیر و خوبی از محصول ها خویش، معیار فروش و اخلاق مشتریان تان بدست آورید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن اندروید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۴:۱۸ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)