مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید .

مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید

اهمیت طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین


چه کسی بدش میاید پشت سیستم بنشیند و با طراحی اپلیکیشن اندروید  چندتا کلیک از سوپرمارکت خرید نماید و در انتظار وصال آن ها باشد؟

راستش را بخواهید، هیچ‌کس بدش نمی‌آید. برای مثالً هنگامی که دیجی‌محصول نصیب سوپرمارکت آنلاینش را راه اندازی کرد، خیلی‌ها یک نفس شل کشیدند؛ ولی خیلی‌ها به‌جز ساکنین شهرستان! زیرا قابلیت و امکان ارسال کالای سوپرمارکتی برای آنان مهیا نبود.

پس از سرایت COVID-19 و سپری کردن 2 ماه در قرنطینه، خیر‌صرفا اشخاص معمولی، بلکه کسب ‌و ‌شغل های سنتی هم بدین سود رسیدند که می بایست عمل خویش را به‌شکل آنلاین هم ادامه بدهند. اما این خبر خیر برای اشخاصی می باشد که اقتدار پرداخت اجارۀ فروشگاه را ندارند، در سود به سمت پباده سازی نرم‌افزار سوپر مارکت آنلاین روی میاورند.

در حالتی که شما هم جزو کسانی می باشید که به تاءمل آسایش عموم‌اید و می خواهید یک نرم افزار سوپرمارکت آنلاین بسازید، این نوشته‌علمی را تا آخر بخوانید.

آنچه خواهید خواند [پنهان]

0.1 چرا پباده سازی برنامه سوپر مارکت آنلاین؟
0.2 مزایای نرم افزار برای کسب و امور:
0.3 چه امکاناتی برای تولید نرم‌افزار سوپرمارکت آنلاین برای کسب و کارتان مطلوب میباشد؟
1 درخواست مشورت کردن
1.1 توده‌بندی
چرا پباده سازی برنامه سوپر مارکت آنلاین؟
دیرین‌ها در صورتی‌که به‌شکل به طور کاملً تصادفی می‌دیدند که کودک‌هایشان از دکان‌های اینترنتی آنلاین خرید می‌نمایند، شاید قتل‌عام می‌کردند! به هیچ عنوانً کسی به خرید با اینترنت اعتقاد و باور نداشت. البته هم اکنون چه فکری راجع به خرید با اینترنت می‌نمایند؟

شرایط کنونی همگی به اندیشه راحتی و آسایش خودشان می باشند. کلیه‌چیز را با کاوش در گوگل پیدا می‌نمایند و در او‌لین زمان خریدشان را کل می‌نمایند. اما درحال حاضر دیگر نادر‌خیس کسی به خودش زحمت میدهد تارنما مغازه اینترنتی را در تلفن همراه یا این که کامپیوترش گشوده نماید.

عموم ترجیح میدهند تمامی‌چیز را به‌شکل فراهم برای خودشان داشته باشند؛ اکثر زمان ها هم در پی کسب و کارهایی می روند که اپ دارا هستند و قابلیت و امکان خرید و تهیۀ کالای موردنیازشان را به‌شکل آنلاین و به‌راحتی کل مهیا می‌نمایند.

خریدهای سوپرمارکتی هم، جزو خریدهای دائمی عموم میباشد. هیچ‌کس بدش نمی‌آید در هوای باد و بارانی یا این که حتی آفتابی و داغ، در منزل‌اش بشیند و توصیه نمک، فلفل و بقیۀ موردها را بدهد و درب منزل‌اش تحویل بگیرد.

بگذارید مقداری بیشتر در زمینه‌ی مزایای برنامه برای کسب و امور سخن کنیم.

مزایای برنامه برای کسب و امور:
مزایای نرم افزار برای کسب و امور بسیار زیاد میباشد و آن را در مطلبی دیگر آنالیز کرده‌ایم. درین قسمت به‌شکل خلاصه درباره ی آن سخن می کنیم.

ارتقا فروش: هنگامی که کسب و عمل شما نرم افزار داشته باشد، خودبه‌خویش در میان اشخاص دست به دست می گردد و فروش‌تان هم بیشتر شود.

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن اندروید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۸:۰۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)