مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید .

مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید

هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل


به چه شکل خواهیم توانست طراحی اپلیکیشن اندروید  هزینه ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار تلفن همراه خویش را برآورد نماییم؟

یک کدام از سوالاتی مهمی که قبل از پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه چه برای فرد یا این که کمپانی توصیه دهنده و چه کمپانی پباده سازی اپ تلفن همراه یا این که فرد پباده سازی پیش میاید این میباشد که ایجاد نرم افزار سفارشی چقدر هزینه دربر خواهد داشت. دو راه‌حل برای فهم و شعور این قضیه وجود داراست: یک ارزیابی مخارج تولید به هم پا جزئیات آن میباشد و یا این که خط مش دوم ارائه جدولی بر مبنای اشکال اپ ها و بها های آن هست. حافظه آور میشوم که هیچ یک از اعداد و پول هایی که در‌این نوشته‌علمی بیان می شود، یک لحاظ قطعی و یا این که کارشناسانه وجود ندارد. مواقعی وجود داراست که بر بها ها تاثیر میگذارند و لزوما این اعداد وجه رسمی ندارد. و فقط جهت افزایش علم در‌این خصوص میباشد.

پباده سازی اپ گوشی پباده سازی نرم‌افزار
پیش از اعلام هرگونه بها بگذارید چندین نکته را با شما درمیان بگذاریم. با یک سرچ بی آلایش متوجه خواهید شد که وب سایت هایی میباشند که با پول هایی بسیار تحت برای شما نرم‌افزار تلفن همراه اعم از پباده سازی اپ IOS و اندروید را انجام می‌دهند. حتی بدون پول هم وجود دارااست. وب سایت هایی که با تجهیزات بسیار معمولی، یک اپلیکیشن عادی خیلی عادی به شما ارائه میدهند. مسلما گردیده که زمانی وارد یک میوه فروشی میشوید، اشکال گوناگون از یک میوه، ارزش های متعدد دارااست. حتی بعضا از ضایعات را به بدون پول به شما میدهند. حقیقت تولید نرم افزار های تلفن همراه هم به همین شکل میباشد. بها اساسی را معیار ساعتی که برنامه نویس ها و طراحان برای پباده سازی و آزمایش و بهبود آن میگذارند انتخاب می نماید.

پباده سازی اپلیکیشن یک هنر میباشد ،هنری آمیخته از گرافیک ،نظارت سیستم ، مهندسی ایجاد اپلیکیشن،اپلیکیشن نویسی ،عملکرد و اثربخشی ، پس قیمت نرم‌افزار شما واحد سنجش بها این هنر میباشد...

شرکتهای و افراد مختلفی در حوزه پباده سازی نرم افزار کار می نمایند و ممکن میباشد مخارج متفاوتی را برای شما برآورد کنند،اما گزینش شما این میباشد که چه کمی از کیفیت برای برنامه گزینه انتظار مورد نیاز میباشد یا این که مقیاس طرح کسب و عمل متبوع جهت پیاده سازی برای برنامه گوشی در چه حدی می‌باشد.کمپانی پباده سازی اپ پردو این اطمینان را به شما میدهد که قبل از پیاده سازی برنامه شما در صدر متناسب به نیاز شما برآورد هزینه کند ،چراکه نیاز شما گزینش کننده هزینه شما است.

در حالتی که هزینه ای تحت خیس یا این که فراتر از سرویس ها مایحتاج شما برآورد خواهد شد،در هردو شکل قادر است از دید مالی برای شما ضرر و زیان به یار و همدم داشته باشد،به دلیل آن که درصورتی که باکیفیت خیس ذیل خیس از مایحتاج حقیقی و واقعی شما پباده سازی صورت بپذیرد ممکن میباشد در اجرای کسب و فعالیت شما اختلال ساخت گردد.

ارائه سرویس ها پباده سازی و پشتیبانی اپ تلفن همراه به طور ماهیانه:

چنانچه که پروژه متبوع صاحبکار ،به طور بلند مقطع باشد و نیاز به بسط استوار و پشتیبانی روزمره داشته باشد دیگر وضعیت برآورد هزینه متعدد میباشد و کمپانی و گروه طراح مبتنی بر وسعت فعالیت ماهیانه برای هر نفر ساعت برای صاحب کار برای هرماه اعلام هزینه می کند.

وقتی که شما قصد انجام پروژه پباده سازی نرم‌افزار را دارید با چهار زمینه روبرو می‌باشید که بایستی هرمورد به صورت غیر وابسته برآورد هزینه خواهد شد:

هزینه پباده سازی در اختیار گرفتن پنل مدیر:
مهم‌ترین قسمت در برآورد هزینه یک سیستم نصیب در دست گرفتن پنل آن نرم افزار می‌باشد، به دلیل آنکه قلب سیستم و موتور محرک پروژه نرم افزار در اختیار گرفتن پنل آن است.هزینه پباده سازی در دست گرفتن پنل رئیس برنامه گوشی مبنی بر تجهیزات و ماژول های لازم به طور همگانی در زمان ای نزدیک به 10 تا 20 میلیون تومان برآورد میشود.

هزینه پباده سازی نرم افزار اندروید:
در پروژه شما ممکن میباشد در اختیار گرفتن پنل رئیس از پیش پباده سازی گردیده باشد و یا این که شما صرفا به یک اپ اندرویدی غیر وابسته نیاز داشته باشید که هزینه پباده سازی نرم‌افزار اندروید به طور Native به طور همگانی در برهه زمانی ای میان 7 تا 15 میلیون تومان می‌باشد و در شرایطی‌که که به طور اینترنت ویوwebview پباده سازی گردد نزدیک به 2 تا 5 میلیون تومان برآورد می‌شود.

هزینه پباده سازی اپلکیشن ios:
هزینه پباده سازی اپ ios معمولا هزینه ای بیشتر از پباده سازی نرم‌افزار اندروید دارااست به این دلیل‌که ابزار ، گوشه و کنار، و اپلیکیشن نویسانی که برای پباده سازی یک اپلکیشن ios نیاز میباشد هزینه نخستین بیشتری دربر خواهد داشت.هزینه پباده سازی نرم‌افزار ios به طور Native به طور همگانی در زمان ای در میان 10 تا 20 میلیون تومان می‌باشد و در حالتی‌که که به طور اینترنت ویوwebview پباده سازی خواهد شد نزدیک به 3 تا 7 میلیون تومان برآورد می‌شود.

هزینه ساخت سایت :
در شرایطی‌که برای شروع آپ یا این که پروژه پباده سازی نرم‌افزار تلفن همراه خویش مستلزم یک وبسایت می باشید،هزینه این پباده سازی نیز به طور جدا احتساب می‌شود.هزینه ساخت سایت با قالب مخصوص با تلاش خبر رسانی و معرفی سیستم به طور ریسپانسیو در مقطع ای در میان 4 تا 10 میلیون تومان و در صورتی‌که که وبسایت خدماتی و عملکردی باشد در مقطع ای میان 7 تا 15 میلیون تومان براورد می‌شود.نکته:به کار بستن از قالب های فراهم و وcms های وردپرسی هزینه پباده سازی را کاهش می‌دهد و دوران قیمیتی آن نزدیک به 3 تا 5 میلیون تومان می گردد)


برچسب: طراحی اپلیکیشن اندروید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۶:۰۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)