مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید .

مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید

انواع شبکه‌ تبلیغاتی در بازاریابی پولی اپلیکیشن


کانال‌های تبلیغاتی طراحی اپلیکیشن اندروید نحوه‌های مختلفی را برای رابطه تبلیغ‌دهنده و چاپ کننده جهت تبلیغات نرم‌افزار و جذب استفاده کننده، معلوم کرده‌اند. در اشکال این طریق‌ها معیار سرویس ها به هر دو طرف معلوم گردیده و یکی‌از پارامترهای اساسی در گزینش بها سرویس ها میباشند. سه نحوه این رابطه به شرح پایین می باشند:

Blind networks
Blind network معمولی‌ترین و نادر هزینه‌ترین نوع رابطه در تبلیغات و جذب استفاده کننده میباشد. البته ضعف عظیم آن عدم امکام معلوم کردن محل و طریق اکران تبلیغات میباشد.

Vertical networks
اکران اطلاع رسانی درین نوع به طور کامل طبقه‌بندی گردیده و براساس عمل معلوم اپ‌ها میباشد. از این‌رو دارنده کیفیت بالایی میباشند. به صورت نمونه، در شرایطی‌که موضوع تبلیغ اپلیکیشین شما کار‌های ورزشی میباشد، این تبلیغات صرفا در تارنما‌هایی اکران داده می گردند که در موضوع ورزش و موردها مرتبط با آن ها عمل می‌نمایند. پس هیچ‌گاه تبلیغات نرم‌افزار خویش را درصفحات با موضوعات بی ربط نخواهید یافت.

Targeted networks
در صورتی‌که در پی نرخ رجوع سرمایه بیش‌خیس و جذب مخاطب بالقوه و خاص خویش می باشید، targeted network شایسته ترین تعیین برای شماست. این کانال گرانترین و پرهزینه‌ترین نوع کانال تبلیغات برای تبلیغ‌دهندگان میباشد. این کانال‌ها به طور تماما هدفمند و با طبقه‌بندی یوزرها و نیازهای آنها به ارسال اطلاع رسانی‌ها برای تبلیغ نرم افزار شما می‎‌پردازند. این کانال‌ها از روش پلتفرم‌های third party یوزرها و مخاطبین را مبنی بر جنسیت، حیطه جغرافیایی، سلایق، برخورد‌های یوزرها در مقابل تبلیغات قبل و… دسته‌بندی می‌نمایند

پلتفرم third party سبب گردیده‌اند تا :
هزینه‌های تبلیغات تماما روشن‌سازی و معین شوند.
از تقلب در تبلیغات دوری خواهد شد.
تبلیغات اپ جهت وصال به یک فیض مناسب، به طور کامل هدفمند و طبقه‌بندی گردیده در محل‌های مفید و مطلوب خویش درج گردند.
اعتماد به کانال‌های تبلیغاتی با دقت به سود به‌دست آمده و رضایت تبلیغ‌دهندگان به دست آمده‌میباشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن اندروید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۰:۴۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)