مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید .

مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید

راه‌های تبلیغات آفلاین اپلیکیشن


بازاریابی آفلاین به گونه های طراحی اپلیکیشن اندروید  تبلیغات کسب و امور، در بیرون از فضای وب و اینترنت گفته می شود. تبلیغاتی که توسط آن انجام می شود، نیازی به وب و رایانه ندارد. به این ترتیب مخاطبان این نوع بازاریابی سوای نیاز به کامپیوتر در دسترس می باشند. برای مثال طرز‌های تبلیغاتی که در بازاریابی آفلاین به کاربرده می‌گردد می‌اقتدار به تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در مجلات و خبرنامه‌ها و کاتالوگ‌ها و غیره اشاره کرد.

این نوع بازاریابی نسبت به بازاریابی آنلاین برای جلب اعتنا مشتری نیاز به برهه زمانی مدت بیشتری دارااست و از نظر اقتصادی نیز هزینه‌ی بیشتری می‌طلبد. در بازاریابی آفلاین نیروی انسانی بایستی به طور حضوری اجرای تبلیغات را در چنگ گیرد، اگر که در بازاریابی آنلاین نیازی به حضور فیزیکی اشخاص وجود ندارد و اشخاص می توانند به طور دورکاری کار خویش را انجام دهند و افزون بر آن می‌اقتدار برخورد و روش تلاش تبلیغات را نیز در بازاریابی آنلاین دنبال نمود.

با دقت به پیشرفت تکنولوژی و بسط وب در دنیا و پیرو آن، ارتقاء تنوع در روش‌های تبلیغاتی بازاریابی آنلاین، اکثر اوقات کسب وکارها کمتر از بازاریابی آفلاین به کار گیری می‌نمایند و یا این که آن را تحت عنوان کامل کننده بازاریابی آنلاین خویش به فعالیت میبرند. با وجود این مجموعه‌های متعددی می‌باشند که برای بیشتر چشم شدن از بازاریابی آفلاین استعمال می‌نمایند. تبلیغ نرم‌افزار یکی‌از مهم ترین کارداران اثرگذار در ارتقاء تعداد نصب نرم افزار به شمار می آید.

به صورت نمونه بعضی از کمپانی‌های پهناور، تبلیغات خویش را بر روی اکثری از بیلبوردهای شهر یا این که مرزو بوم به صورت مداوم دارا هستند و این دائمی بودن تبلیغات، اسم آنان‌را نیز مستمر می‌نماید. بدین ترتیب در دنیای اینترنتی امروز می‌اقتدار هر دو بازاریابی آفلاین و بازاریابی آنلاین را ادغام نمود تا به فیض مناسب تبلیغات دست یافت.


برچسب: طراحی اپلیکیشن اندروید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۸:۵۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)