مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید .

مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید

فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین و انتقال داده ها


انتقال اطلاعات و طراحی اپلیکیشن اندروید  جابجایی برنامه در اندروید بسیار شل میباشد. فقط کافی میباشد بر روی یک جعبه سبز رنگ کلیک نمایید تا فولدر APK به طور اتوماتیک دانلود و نصب گردد. البته این انتقال شل اطلاعات، ریسک هجوم بدافزار ها به دستگاه شما‌را تا حد متعددی ارتقا خواهد اعطا کرد.

از حیث داشتن مغازه های جایگزین، اندروید بسیار دست و دل گشوده میباشد و اذن داده تا تعدادی آبادی دکان برنامه محصولاتش را برای عرضه قرار دهند.

ولی در طرف مقابل اَپل تماماً با این سیاست مخالف میباشد و به وجود فروشگاهی غیر از اَپ استور برای عرضه ی محصولاتش اعتقادی ندارد.

در حالتی‌که دوست دارید در خصوص گزینش برنامه آزادی فعالیت متعددی داشته باشید و افزون بر آن نرم‌افزار هایتان را شل خیس جابجا نمایید؛ تعیین شما در بین اندروید و IOS تماماً روشن میباشد.

 

موفق ی این نصیب: اندروید

 

 

شارژ و قدمت باتری
یک کدام از مطرح ترین باگ هایی که دارندگان موبایل های هوشمند با آن دست و پنجه قابل انعطاف می نمایند؛ قدمت باتری و مدت محافظت شارژ بوسیله آنها میباشد.

دستگاه های اندروید و IOS از دید مشقت بار افزاری و قابل انعطاف افزاری دارنده تفاوت های متعددی میباشند؛ به همین استدلال دشوار میباشد بتوان این دو را برای ارتفاع قدمت باتریشان مقایسه کرد.

در امر موبایل های کمپانی اپل می قدرت اعلام کرد که آن‌ها به نحوی پباده سازی گردیده اند که حداکثر قدرت باتری را از آن استخراج نمایند.

این در حالی میباشد که می اقتدار تلفن همراه های اندرویدی با مصرف با صرفه خیس و اصطلاحاً “شارژ نگه دار خیس” تهیه و تنظیم کرد.

یکی از دیگر از پارامترهایی که سبب ساز میشود شارژ باتری تلفن همراه دیرتر به اتمام برسد؛ وجود اپلیکیشن های Battery Power Saver میباشد.

این اپ ها پیکربندی تلفن همراه شما‌را به طوری تهیه و تنظیم می نمایند که مصرف شارژ باتری را به دستکم میرسانند.

این قابلیت و امکان را هر دو سیستم استدلال دارا‌هستند اما تفاوت اساسی در آن میباشد که تلفن همراه های اندرویدی دارنده پیکربندی توسعه یافته تری دراین مورد می باشند.

 

تا یکسری سال پیش موبایل های اندرویدی صرفا دستگاه هایی بودند که قابلیت و امکان شارژ سریع را داشتند. البته با وارد شدن iphone 8 , iphone 8 plus و iphone X سلطنت اندروید درین حوزه تمام شد.

این سه تلفن همراه اپل با داشتن امکان شارژ سریع (Fast Charging) توانستد خویش را تا حد متعددی در دل دوست داران تلفن همراه های اَپل جا نمایند.

البته نبود شارژر هایی با قابلیت و امکان شارژ سریع به همپا این سه تلفن همراه، عملاً این امکان را بیهوده نموده است. در حالتی‌که که در تلفن همراه های اندرویدی همواره یک شارژر Fast Charge به یار و همدم موبایل در باطن باکس وجود دارااست.


برچسب: طراحی اپلیکیشن اندروید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۴:۲۷ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)