مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید .

مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید

اپلیکیشن اندروید چیست؟


درباره‌ی اینکه نرم‌افزار (application) چه طراحی اپلیکیشن اندروید   می‌باشد و یااینکه معنا اپ چه میباشد بایستی بگوییم که در وقع اکثر قابل انعطاف‌افزارهایی که ما به صورت روزانه از آنها به کارگیری میکنیم مشتمل بر این تمجید میشوند و صرفا قابل انعطاف‌افزارهای سیستم مانند سیستم برهان و یا این که گویش‌های نرم افزار نویسی جزء نرم افزار‌ها محسوب نمی شوند.

apllication
ممکن میباشد شما برای انجام یک فعالیت خاص بر روی سیستم نیاز به یک اپلیکیشن برای اینکار داشته باشید. برای مثال شما ممکن میباشد بخواهید بر روی یک عکس دستکاری خاصی را انجام دهید. برای این فعالیت بایستی از نرم‌افزار فتوشاپ به کار گیری فرمایید. و یا این که ممکن میباشد برای مرور صفحه های اینترنتی نیاز به یک اپ مرورگر داشته باشید. برای اینکار می‌توانید از اپ کروم یا این که اپ فایرفاکس به کار گیری کنید. در صورتیکه که بخواهید به تماشای فیلم یا این که گوش دادن به موسیقی بپردازید می‌توانید از اپ kmplayer به کار گیری فرمایید. همینطور برای تایپ متن ها و کارها اداری میتوانید از نرم افزار office به کارگیری فرمائید.

قابل انعطاف افزارها و نرم‌افزار های دیگری نیز وجود دارا هستند که بسته به نیاز یوزرها تنظیم گردیده اند و میتوانند پاسخگوی هر نیازی باشند. منتهی با اعتنا به اینکه ممکن میباشد این اپ ها برای سیستم ادله های متفاوتی ارائه شوند توسعه و گسترش دهندگان اپلیکیشن عملکرد میکنند تا حد قابلیت و امکان یک نرم افزار را برای سیستم عوامل و دستگاه های دیجیتال گوناگون ارائه کنند. برای مثلا یک نرم افزار مرورگر وب ممکن میباشد هم برای دستگاه های PC ارائه گردد، هم برای استعمال در تبلت این نرم‌افزار ارائه شود و هم ممکن میباشد پباده سازی برنامه گوشی انجام شود. مثلا برنامه کروم که یک اپ مرور وب هست هم بر روی PC جانور میباشد، هم برای به کارگیری بر روی تبلت این نرم افزار پیاده سازی شده‌است و هم می‌توانید از این نرم‌افزار بر روی تلفن همراه استعمال نمایید.

نرم افزار گوشی چه می باشد؟
تبلت ها و گوشی های هوشمند (smart) هم مانند هر کامپیوتری دارنده قابل انعطاف افزارها و اپ های کاربردی متنوع و متفاوت میباشند. در بازار قابل انعطاف افزارهای تلفن همراه و موبایل یار و همدم، واژه و کلمه ”نرم‌افزار” یا این که به صورت مختصر App بیشتر از واژه و کلمه اپلیکیشن جا افتاده میباشد و این اصطلاح به عبارتی معنای اپلیکیشن کاربردی را میدهد که به عبارتی برنامه گوشی یا این که اپلیکیشن گوشی به آن گفته میگردد.

نرم‌افزار تلفن همراه چه است؟
نرم افزار‌ گوشی عبارت‌میباشد از از قابل انعطاف افزارهایی که رابطه بدون واسطه با پردازنده‎های سیستم برهان موبایل یار دارا هستند و مستقیماً درخواست‎های یوزرها را انجام میدهند. برنامه ها در گوشی به طور بی واسطه دستوری را انجام می دهند که به طور کاملً برای یوزرها ملموس و قابل رؤیت میباشد. در شرایطی‌که بخواهیم درخصوص اپ تلفن همراه مثالی را بزنیم بایستی بگوئیم به تمامی قابل انعطاف افزارهای موبایل که استفاده کننده به وسیله آن‌ها به اجرای فرمانی در موبایل میپردازد نرم افزار اسم دارااست. به عنوان مثال شما ممکن میباشد برای عمل های مالی بسته به اکانت بانکی خویش ممکن میباشد از نرم‌افزار تلفن همراه خزانه ملت، برنامه گوشی خزانه پاسارگاد، نرم افزار تلفن همراه خزانه ملی، برنامه گوشی خزانه سامان، اپ گوشی خزانه اقتصاد نوین، نرم افزار تلفن همراه خزانه سپه، نرم‌افزار گوشی خزانه آینده و یا این که غیره به کارگیری نمایید. و یا این که ممکن میباشد شما در حین روز به استعمال از ابزارهای دیگری در موبایل یاور خویش بپردازید. مثلا ممکن میباشد برای تعقیب کردن رویدادهای ورزشی از نرم‌افزار تلفن همراه کانال سه به کارگیری فرمایید و یا این که برای تعقیب کردن اپ های تلویزیونی ممکن میباشد از اپ اندروید پخش زنده به کارگیری نمایید. همینطور بعضی یوزرها که از روش دکان اینترنتی به خرید می‌پردازند ممکن میباشد از اپ وب سایت های مانند برنامه تلفن همراه دیجی محصول و یا این که اپ تلفن همراه بامیلو استعمال کنند. همینطور از جمله ممکن میباشد نرم افزار بازی خاصی هم برای PC ارائه خواهد شد و هم به طور اپ گوشی ارائه خواهد شد که در‌این‌صورت گسترش دهنده اپلیکیشن عملکرد میکند این بازی را بر اساس دستگاه های دیجیتال ایجاد کند. به عنوان مثال نرم افزار م وبایل clash of clans از مواقعی میباشد که برای انجام بازی اپلیکیشن نویسی شده‌است. یا این که بازی angry birds یکی از دیگر از موردها اپ گوشی می‌باشد. همگی این ابزارها که در دسترس شما قرار گرفته اند نرم افزار تلفن همراه اسم دارا هستند که ممکن میباشد براساس نوع سیستم برهان یک تلفن همراه هم پا، برای اجرا مستلزم بستر و سیستم برهان ما یحتاج خویش باشند مرتبط با خویش باشند. یک نرم افزار گوشی ممکن میباشد بر اساس سیستم استدلال اندروید باشد که به در این صورت به‌این اپلیکیشن اصطلاحاً نرم افزار اندروید می‌گویند. یا این که ممکن میباشد سیستم عالی که‌این اپلیکیشن را مدیر میکند برپایه IOS باشد که در‌این‌صورت‌ به آن نرم افزار IOS یا این که نرم افزار اپل میگویند. برای دیگر سیستم کارداران همچون ویندوز فون، بلک بری، جاوا، سیمبین و غیره نیز نرم افزار هایی بسته به نوع بستر سیستم دلیل پباده سازی شده‌است. توسعه و گسترش دهندگان نرم‌افزار تلفن همراه، همان طور که همت کرده اند براساس دستگاه های متفاوت نسخه های متفاوتی از اپلیکیشن را ارائه دهند، برای سیستم دلیل های مختلفی که ممکن میباشد بر روی تلفن همراه به عمل رود نیز تلاش میکنند به تولید و پباده سازی نسخه های مختلفی از یک برنامه گوشی بپردازند.

معرفی سیستم استدلال اندروید:
در ماه ژوئیه سال 2005 گوگل کمپانی اندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. کمپانی کوچک اندروید که به وسیله اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت اساس‌گذاری گردیده بود، در مورد ساخت برنامه و نرم‌افزار‌های کاربردی برای گوشی کار میکرد. اندی روبین رئیس ارشد اجرایی این موسسه بعداز پیوستن اندروید به گوگل به سمت قائم‌رده رئیس مهندسی این مجموعه و مسئول پروژه اندروید در گوگل منصوب شد.

سیستم استدلال اندروید
در واقع می‌قدرت روبین را مبنا‌گذار اندروید دانست. به دلیل آن که ایشان علاوه بر اینکه ایده ساخت‌و‌ساز اندروید را در کمپانی کوچک خویش رویش اعطا کرد، در جهت رئیس این پروژه در کمپانی گوگل توانست ایده خویش را پیاده‌سازی نماید و سیستم ادله اندروید را با اسم کمپانی کوچک قبلی خویش روانه بازار کند.

مجموعه اندروید به رهبری روبین عمل خویش را برای ساخت پلتفرم تلفن همراه بر اساس کرنل لینوکس مقدمه کردند. درز اخباری از عمل‌های این گروه به بیرون از گوگل، منجر بروز شایعاتی بر پایه ی رغبت گوگل به ساخت‌و‌ساز موبایل در آخرها سال 2006 شوید. این شایعات هنگامی بیشتر قوت گرفت که در سپتامبر 2007 نشریه اینفورمیشن و یک در گزارشی خبر از تثبیت تعدادی حق امتیاز و ابتکار در حوزه گوشی بوسیله گوگل بخشید.

این سیستم دلیل مبنی بر هسته سیستم برهان لینوکس پیشرفته میباشد. در واقع مدیر و seo خاطر، رابطه با hardware و خدمت های سیستم، امنیت، مدیر پردازش ها و رئیس منابع دستگاه گوشی را هسته لینوکس انجام میدهد و اندروید صرفا لایه ایست که رابطه در میان مخاطب و سیستم برهان را برقرار می نماید. این لایه قابل انعطاف افزاری به وسیله جاوا پیاده سازی شده‌است و به همین انگیزه کارکشته به اجرای کدهای Native نخواهد بود. اندروید همچون لینوکس اوپن سورس خواهد بود و بسط دهندگان بیشماری بر روی آن عمل می نمایند.

Android به گویش معمولی سیستم عاملی میباشد برای دستگاه های تلفن همراه و تلفن همراه های هوشمند که به وسیله بیش تر از 30 شرکت دارای اسم و رسم پشتیبانی میگردد. اندروید اوپن سورس میباشد و گسترش دهندگان می‌توانند با به کار گیری از Android SDK گونه های برنامه اندروید را برای این سیستم ادله بنویسند. در واقع اندروید بستری را مهیا می نماید تا برنامه نویس ها برنامه اندروید بتوانند هرچه سریعتر و بهتر اپ هایی بسازند که از کل خصوصیت های یک موبایل هوشمند به کارگیری نماید. اندروید به معنای حقیقی و واقعی “ گشوده” (Open) میباشد، یعنی اپلیکیشن نویس میتواند از مجموع اقتدار یک گوشی استعمال نماید. اندروید قابلیت و امکان به کارگیری از توابع داخلی موبایل گوشی همانند شماره گیری، ارسال کردن SMS یا این که به کار گیری از دوربین موبایل را به برنامه نویس ها میدهد تا بتوانند برنامه اندروید قادر و کاربردی برای یوزرها بسازند.

برنامه اندروید چه می باشد؟
نرم افزار اندروید یا این که به عبارتی اپلیکیشن تلفن همراه اندروید ابزاری میباشد که بوسیله آن مخاطب می‌تواند عمل های لازم خویش را بسته به کاربری این نرم‌افزار انجام دهد.

نرم‌افزار اندروید چه میباشد؟
برای دانلود برنامه تلفن همراه بسته به بستر آن مغازه هایی وجود داراست که شما می‌توانید این ابزارها را از این دکان ها دانلود نمایید. برای دانلود نرم افزار اندروید شما میتوانید از روش مغازه برنامه اندروید گوگل یا این که اصطلاحا Play Store مبادرت به دانلود این قابل انعطاف افزارهای اندروید فرمایید. این نرم افزار های اندروید ممکن میباشد بسته به لحاظ تولیدکننده به طور بدون پول و یا این که به طور مبلغی ارائه شوند. یکی از دیگر از جای هایی که میتوانید در آن مبادرت به دانلود اپ اندروید فرمائید "نرم‌افزار اندروید بازار" میباشد. این نرم‌افزار اندروید اهل ایران بوده و از گویش فارسی پشتیبانی می نماید و از آن جا که در Play Store ممکن میباشد کلیه ابزارهای اهل ایران و فارسی جانور نباشند شما می توانید از روش این اپلیکیشن به دانلود نرم افزار های اندروید متفاوت و گوناگون در هر مسئله ای که نیاز دارید بپردازید. مثلا در بازار، قابلیت و امکان دانلود اپ اندروید برای مثال برنامه اندروید خزانه ها، برنامه اندروید وقت ها فقاهتی، نرم افزار اندروید بورس، برنامه اندروید پزشکی، نرم‌افزار اندروید روزنگار خورشیدی، برنامه اندروید تلگرام و وایبر و واتساپ، برنامه اندروید اینستاگرام و غیره وجود داراست. حتی اگر که شما بخواهید اطلاعاتی را از شهر خودتان در دسترس داشته باشید ممکن میباشد بتوانید در برنامه اندروید بازار به دانلود آنان مبادرت نمائید. از جمله از مورد ها پباده سازی اپ تلفن همراه در مشهد قابل انعطاف افزارهایی در بازار وجود داراست که میتوانید از روش این ورقه اطلاعاتی درخصوص آنها کسب فرمائید، ولی در صورتی بخواهیم در بعضا از پباده سازی نرم افزار گوشی مشهد را اسم ببریم می شود به نرم افزار اندروید نقشه همپا مشهد، نرم افزار تلفن همراه مشهد گردی، برنامه اندروید نقشه آفلاین مشهد، برنامه گوشی مشهد روی داد، اپ اندروید شهرنمای مشهد، اپ اندروید اتوبوس های مشهد، نرم‌افزار گوشی مشهد آهن و همینطور برنامه اندروید مشهد دکتر اشاره نمود.

ممکن میباشد شما قصد داشته باشید برای ایده خویش و یا این که عمل کمپانی خویش، نرم‌افزار اندروید پباده سازی فرمایید. در شرایطی‌که قصد به توصیه ساخت‌و‌ساز برنامه اندروید و دکان اندروید دارید می‌توانید اینکار را به یک کمپانی پباده سازی اپ اندروید و گوشی بسپارید تا این موسسه بعداز آنالیز ایده یا این که پیشنهاد پباده سازی نرم‌افزار اندروید و گوشی شما هزینه و ارزش و تعرفه ساخت و ساز و پباده سازی برنامه اندروید و تلفن همراه مربوطه را به شما آگهی کند تا در شکل رغبت پیشنهاد پباده سازی اپ اندروید یا این که تلفن همراه خویش را به آن کمپانی بسپارید. کمپانی پباده سازی نرم افزار اندروید فراتک افتخار دارااست با گروه اپ نویسی اندروید توانا خویش، هر نوع پیشنهاد برنامه اندروید و تلفن همراه کمپانی یا این که موسسه و یا این که سازمان شما‌را پیاده سازی کند. در شرایطی که که رغبت دارید داده ها بیشتری در باب نرم‌افزار اندروید و نرم‌افزار تلفن همراه و کمپانی پباده سازی و ساخت و ساز اپ اندروید و همچنین هزینه پباده سازی اپ اندروید کسب نمایید سفارش می‌کنیم از صفحه ها ذیل بازدید فرمائید:

برنامه تلفن همراه
اپ اندروید
پیشنهاد ایجاد اپ اندروید و مغازه اندروید
کمپانی پباده سازی و ساخت و ساز نرم‌افزار اندروید و تلفن همراه
هزینه و بها و تعرفه ساخت و ساز و پباده سازی نرم‌افزار اندروید و تلفن همراه


برچسب: طراحی اپلیکیشن اندروید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۵:۴۵ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)