مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید .

مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید

چرا از React Native استفاده می‌کنیم؟


تکثیر هرچه سریع‌خیس آپ دیت‌های برنامه
به‌روزرسانی نرم افزار‌ها طراحی اپلیکیشن اندروید   معمولاً مقطع بیشتری میبرد زیرا گسترش‌دهندگان می بایست کدهای اپ را پایین و رو نمایند. با امداد React Native این روند راحت‌خیس می گردد. خیر فقط هر دو نوع برنامه اندروید و iOS به‌طور هم‌زمان به روز می گردند، بلکه مجموع مراحل هم سهل‌خیس و سریع‌خیس رخداد می‌ افتد. هم‌زمان با اینکه در به روز تازه برنامه بهبودبخشی‌هایی انجام می‌دهید، توسعه و گسترش‌دهندگان هم آنها‌را به‌شکل به روز‌های OTA پیاده‌سازی می‌نمایند که در معنای استفادۀ هم زمان استفاده کننده از نرم افزار میباشد.

آن گاه دفعه بعدی که استفاده کننده نرم افزار را گشوده نماید، به روز تازه برای وی فراهم میباشد. دیگر نیازی وجود ندارد تا هربار مخاطب نرم‌افزار را از روش نرم‌افزار استورها برزورسانی نماید، بلکه خویش نرم افزار به‌راحتی به‌روز می گردد.

چرا از React Native به کار گیری میکنیم؟
باشگاه اپ برای ساخت و ساز نرم افزار از ری اکت نیتیو به کار گیری می‌نماید زیرا مزیت‌های فراوانی برای مشتریان ما داراست. برهه زمانی متعددی در ساخت‌و‌ساز اپ با React Native صرفه‌جویی می گردد. در هزینه ایجاد نرم‌افزار هم صرفه‌جویی میشود زیرا هزینۀ خیلی کمتری بابت هر دو نوع برنامه اندروید و آی وی اس اخذ می‌گردد.

چه نوع نرم‌افزار‌هایی را می‌اقتدار با ری اکت نیتیو ساخت‌و‌ساز؟
خیر ری اکت نیتیو این میباشد که می توانید به طور تقریبً تمامی نوع نرم‌افزار را با آن بسازید. از آنجایی که شرکت‌های معروفی مثل فیسبوک، اینستاگرام، تسلا و غیره از React Native به کار گیری می‌نمایند، می‌قدرت این سود را گرفت که‌این قاب وورک، قابل اعتماد، سریع و مقیاس‌پذیر میباشد.

اپ های درست شده با ری اکت نیتیو

 

عده‌بندی: آیا React Native گزینۀ نیکی برای ایجاد برنامه شما میباشد؟
با دقت به‌این که هزینه ایجاد نرم‌افزار با React Native و هنگامی که برای آن صرف میگردد نسبت به سایر موردها بهتر و با صرفه‌خیس میباشد و همچنین گونه های نرم‌افزار را می‌قدرت با آن ساخت‌و‌ساز، می تواند شایسته ترین آیتم برای شما باشد.


برچسب: طراحی اپلیکیشن اندروید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۹:۲۹ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)