مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید .

مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید

الگوهای خوب برای اپ های ژورنالی خوب


در سلسله مقاله ها چشم نگار، مدام در طراحی اپلیکیشن اندروید  گفتارهایی که به مراد تنویر اذهان همگانی و خواننده گان عزیز ارائه میشود، پیرو معرفی الگوهای موفقی هستیم تا عزیزان علاقمند به پباده سازی برنامه و هم چنین سرمایه گذاران با شخصیت، با مثال های دارای اعتبار جهانی در حوزه آیتم اشاره، آشنا شوند. گاها، الگوهای الهام نصیب، راهکاری برای تدوین منظره و مستقر سازی اپلیکیشن ها و فناوری ها میگردند که گنجایش های مجال آفرینی را در حوزه کسب و فعالیت، در مشت کارآفرینان دیجیتال قرار می‌دهد.

در حوزه اپلیکیشن های ژورنالی، اپل استور، گوگل پلی و مارکت های دیگر، هزاران نرم افزار را در دست شما قرار می‌دهند که در پروسه پباده سازی و ایجاد برنامه ژورنالی، آیتم های جذابی برای سرمایه گذاران به شمار می رود.

الگوهای خوب برای اپلیکیشن های ژورنالی خوب

(اطراف برنامه روزنامه SCIENTIFIC AMAERICAN را مشاهده می‌کنید)

اول اپلیکیشن ژورنالی دارای شهرت که درین گفتار چشم نگار معرفی میگردد، برنامه ماهانامه معرف و لبریز خواننده تایم میباشد. بیش از یک صد مگ وسعت داشته و هزینه اشتراک میگیرد. نرم افزار را دانلود و از گوشه و کنار و تجربه کاربری آن ایده های جذابی اخذ نمائید. مشاهده کنید تایم از چه سبک هایی برای درآمدزایی این نرم‌افزار پر طرفدار با میلیون ها نصب فعال استعمال می نماید. ورژن اپلیکیشن خبرنامه دارای اسم و رسم TIME ایالات متحده در اپل استور درین لینک و پیوند دانلود نمایید.

تصویراز باطن نرم افزار روزنامه مشهور فارین افیرز

(۳ تصویراز باطن اپ روزنامه مشهور فارین افیرز (foreign affairs) ایالات متحده که به خیر نقش UX را مشاهده می‌کنید)

در شرایطی که ژورنال شما در صنعت توریسم چاپ میشود، نرم افزار های مرتبط با ژورنال های توریسم مشتریان متعددی دارااست. ورژن نرم‌افزار روزنامه دارای اسم و رسم توریسم TRAVEL_LEISURE در‌این پیوند در apple store در دسترس میباشد.

نرم‌افزار های مرتبط با ژورنال های توریسم مشتریان متعددی داراست

 


برچسب: طراحی اپلیکیشن اندروید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۴:۰۲ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)