مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید .

مقالات شاخص در حوزه طراحی اپلیکیشن اندروید

مزایای طراحی اپلیکیشن برای فروشگاه اینترنتی


در‌این نوشته‌علمی به آنالیز پباده سازی نرم افزار   طراحی اپلیکیشن اندروید  تلفن همراه برای مغازه اینترنتی خوا هیم پرداخت. پرسش مهم این بوده و میباشد که آیا موردنیاز میباشد برای دکان اینترنتی خویش نرم افزار تلفن همراه بسازیم؟

این به طور کامل به هدف ها شما و نوع مشتری شما بستگی دارااست. مغازه های اینترنتی گسترده اینک هم ورژن اینترنت داشته و هم به مشتریان خویش نرم افزار گوشی ارائه می‌دهند. مطلقا هریک از ورژن های اینترنت و نرم افزار مزایا و معایبی دارا‌هستند البته شما تحت عنوان مالک مغازه خویش می بایست این مساله را نظارت نمائید.


مزایای پباده سازی برنامه برای دکان اینترنتی
برندینگ و تبلیغات به واسطه حضور در مارکت های دارای اسم و رسم مانند کافه بازار و گوگل پلی
روزمره اشخاص متعددی از روش کافه بازار و یا این که گوگل پلی با کسب و شغل های مختلفی آشنا میشوند. این به جهت وقت گذرانی عموم در مارکت به منجر شناخت با اپ های تازه است. بدین ترتیب شما می‌توانید با پباده سازی نرم افزار برای مغازه اینترنتی مدام در معرض رویت کرد این اشخاص قرار بگیرید. کاری که شاید هنوز رقبای شما انجام نداده باشند. قرار گیری نرم افزار در مارکت ها مجانی بوده براین اساس مجال قابل قبولی برای بسط یوزرها دکان اینترنتی خویش دارید.

یاد آوری به مشتری به واسطه وجود آیکون مغازه اینترنتی شما روی موبایل گوشی
همین که آیکون اپ شما در تلفن همراه تلفن همراه مشتریانتان باشد خویش منجر یاد آوری به مشتری برای مراجعه به مغازه گردد. بدین ترتیب نرخ بازدید از دکان اینترنتی را با پباده سازی برنامه فروشگاهی بالا خواهید موفقیت. توجه داشته باشید در مغازه اینترنتی مشتری می بایست نشانی وبسایت شما‌را مدام به خیال و خاطر داشته باشد ولی با نرم‌افزار فروشگاهی و نصب آن بروی تلفن همراه مشتری نیازی به داشتن نشانی تارنما وجود ندارد.

ارسال پیام و پوش نوتیفیکیشن
با پباده سازی نرم‌افزار برای مغازه اینترنتی و نصب بروی موبایل مشتری شما حاذق خواهید بود اشکال پیام به طور نوتیفیکیشن بروی تلفن همراه مشتری ارسال نمائید. این یک خط ارتباطی کارآمد خواهد بود. آگهی فستیوال ها ، تخفیف ها ، اطلاع از پروسه خرید ، پرداخت ها و ... را با نوتیفیکیشن به اطلاع مشتری برسانید.

پباده سازی نرم‌افزار ورژن ویژه مدیریت مغازه اینترنتی
رئیس مغازه اینترنتی قادر است یک ورژن نرم افزار اختصاصی خویش را داشته باشد. به این ترتیب مدام پنل مدیر بروی موبایل ایشان در دسترس خواهد بود. یکی‌از بحران های دکان اینترنتی اطلاع از سفارشات مشتریان به محض تثبیت درخواست است. این آیتم را می اقتدار با ارسال نوتیفیکیشن بروی موبایل رئیس به محض تثبیت درخواست مرتفع نمود. گزارشات مایحتاج مشتری مانند آمار سفارشات ، پرداخت ها ، گزارش مشتریان ، گزارش فروش و ... میتواند در برنامه ورژن رئیس قرار بگیرد.

صفحه ارایی شیک متناسب با سایز موبایل مشتری
شاید یکی‌از فاکتورهای اساسی در مغازه اینترنتی صفحه آرایی و روش اکران آن در تلفن همراه گوشی باشد. یوزرها متعددی از روش گوشی مبادرت به خرید می نمایند بدین ترتیب با پباده سازی اپ برای مغازه اینترنتی معضل اکران دکان اینترنتی بروی تلفن همراه مشتری حل گردیده و صفحه آرایی متناسب با سایز موبایل نمایش داده میشود. همینطور می‌توانید طراحی صفحه منحصر به فرد خویش را پباده سازی فرمائید.


برچسب: طراحی اپلیکیشن اندروید،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۰:۰۰ توسط:مهمان نواز موضوع: نظرات (0)